V čem jsme lepší než...
Často je nám pokládána otázka v čem jsme lepší než klasické webové stránky vytvořené studentem, či známým známého mé známé? Ten mi přeci web udělá za pár korun, tak proč ještě váhat? Čím se lišíme od jiných online systémů pro tvorbu webových stránek nebo proč si nepostavit stránky na WordPressu a mít vše za pár korun?
Vezmeme to postupně.
Pohodlí především
Narozdíl od konkurenčních systémů nabízíme zákazníkovi dvě možnosti, jak získat své webové stránky.
Zvolíte-li první možnost, Vaší jedinou starostí bude příliv nových zákazníků - webovou prezentaci totiž vytvoříme a budeme spravovat kompletně za Vás. Navrhneme Vám několik vhodných domén, na kterých by web mohl být provozován, tu nejvhodnější po domluvě s Vámi zakoupíme. Texty pro Váš nový web vytvoří náš profesionální textař, abychom maximalizovali účinnost webu. K čemu by ovšem bylo pěkného webu bez návštěvníků? I o to se postaráme. Součástí balíčku BEZ PRÁCE je totiž průběžná optimalizace pro vyhledávače (SEO). Váš web tedy nebude optimalizován pouze na začátku, ale i po celou dobu svého chodu. Tím docílíme, že se stále budete umisťovat na předních pozicích ve vyhledávačích a zákazníci si k Vám snáze najdou cestu.
Máte-li ovšem tvůrčí choutky, je pro vás nejlepší volbou program MŮJ WEB, kde si webové stránky vytvoříte sami pomocí našeho jednoduchého editoru. Editor zvládne ovládat opravdu každý, tak se nemusíte ničeho bát. Pokud ale přeci jen klopýtnete, budeme Vám k dispozici každý den na telefonu, abychom Vám pomohli.
Nejsme nejlevnější, ale víme co děláme
Webové stránky vyvíjíme přes 8 let a za tuto dobu jsme získali cenné zkušenosti z praxe. Chápeme, že návštěvník automaticky neznamená zákazník, naučili jsme se však, jak maximalizovat konverzi - tedy přeměnu návštěvníků na Vaše zákazníky.
Víme, že pokud chcete být na internetu vidět, optimalizace webu pro vyhledávače (SEO) je nutnost. SEO však není jednorázový úkon, SEO je proces. Kdo tvrdí, že vám zoptimalizuje webové stránky jednorázově za 300Kč není nic jiného, než podvodník. Optimalizaci je třeba provádět průběžně, pružně reagovat na aktuální poptávku na internetu, budovat portfolio zpětných odkazů a cílit na klíčová slova či slovní spojení.
Tímto blokem bych rád odpověděl na otázku, proč u nás zákazník platí ročně a proč jsme lepší než klasické stránky vytvořené studentem doma na koleni. My udržujeme web svěží, živý, efektivní a v neposlední řadě také vyhovující zákonům.
Jinde výhoda, u nás samozřejmost
Jeden příklad za všechny. V posledním roce neuvěřitelným způsobem vzrostl počet přístupů na webové stránky skrze mobilní telefony či tablety. V praxi to znamená, že téměř 3 000 000 uživatelů v ČR přistupuje na internet skrze své přenosné zařízení. Pro zobrazení na mobilním telefonu jsou ale optimalizována pouhá 2% webových stránek! Abychom šli vstříc těmto zákazníkům, upravili jsme náš webový editor tak, aby pro všechny stránky od naší společnosti automaticky generoval mobilní verzi.
Vyzkoušejte si to sami. Otevřete si web naší společnosti či našich klientů skrze mobilní telefon!
Drahý levný web
Slýchali jste z okolí, že kdo má webové stránky, tak vydělává. Zaúkolovali jste tedy kamaráda, aby Vám webovou prezentaci za pár korun zpracoval. Stránky máte již několik měsíců, ale zákazníci furt nepřicházejí? Pravděpodobně jste tedy zaplatili několik tisíc korun za web, o kterém nikdo neví nebo návštěvníka dostatečně nezaujme. Neslouží tedy ani jako kanál pro přivádění nových zákazníků, ale ani jako informační médium pro zákazníky stávající.
Výsledná hodnota je nula.
Co vy na to?
Je tedy lepší zaplatit jednorázově několik tisíc korun za web, který Vám nic nevydělá, ba dokonce ani nikoho neinformuje, nebo zaplatit stejnou částku ročně s vědomím, že prvních několik zákazníků obětujete na zaplacení provozu webu, ale na dalších již vyděláváte?
I za web postavený na WordPressu či jiných redakčních systémech musíte jistou formou zaplatit. Základní výčet máte zde:
- Vybrat, zařídit a koupit doménu - roční poplatek
- Vybrat kvalitní hosting pro své stránky - roční poplatek
- Stáhnout, nainstalovat a nastavit redakční systém
- Naplnit web obsahem a udržovat jej aktuální
- Sledovat novely zákonů
- Vymýšlet a platit za reklamu
Dosud nebyl přidán žádný komentář, buďte první!